127





Οδηγάω και τραγουδάω "το φαρμακο που καίει τις πληγές είναι γραμμένο σ'αυτοσχέδιες συνταγές". "την πίκρα που 'χω μες στο στόμα πιές", η αγ. δημητρίου είναι πάντα μόνη της σαν εμένα, τα πουκάμισά σου μου ιδρώνουν το κεφάλι, στο λέω και δε με πιστεύεις,κανείς δεν πιστεύει κανέναν, ήρθαν τα γενέθλιά σου, 127 χρόνια κωλοπερίμενα, κωλοπεριμένω ,πεινάω, μόνιμα πεινάω, αηδία κατάντησε, πείνα μαζί με αηδία, με ασχήμια κολλημένη πάνω μου, κλαίω για τα χρόνια που έχασα με τιποτένιους, ποιά!εγώ η τιποτίστρια να κλαίω τον τιποτισμό, να μαζεύω ενοχές προίκα, να χαϊδεύω το στομάχι μου  μόνη, να μου λείπουν τα πιό χάδια του κόσμου που μόνο ένα αγόρι σε όλους τους πλανήτες ξέρει να δίνει, θέλω να τον ανακρίνω, να τον ρωτήσω πού έμαθες να χαϊδεύεις έτσι, κρατιέμαι, πονάει το κάτω μου, δεν ξέρω τί σκατά είναι, σάλπιγγα, ωοθήκη, μουνί, πώς λέγεται εκει κάτω, ναι εκείνο το υγρό υπέροχο ζεστό σημείο λέω, πώς λέγεται ρε, βουλώνει η μύτη μου, κι ο οργανισμός μου, κεράσι-επινεφρίνη , 1-0, αναπνέω με το στόμα, έλα ν' αλλάξουμε μαζί σεντόνια, έλα να μάθεις να στρίβεις τσιγάρα, έλα κι έλα, το καλοκαίρι αυτό θα μας ξεσκίσει να το θυμάσαι, σε πεθυμώ, πού στον πούτσο είσαι, αφού δε με ψάχνεις, γιατί με ψάχνεις;κανέναν δεν έχω όταν ξημερώνει, κανέναν δεν έχω όταν δεν ξημερώνει, κανένας δε μ' έχει. θέλεις να μ ' έχεις; πες ναι, πες πες ναι, είδα κάτι πουλιά, πετούσαν βαρετά,  κι ανόρεχτα, μιλήσαμε λίγο, έλα με τις ανθρωποπαπαριές σας, μου έλεγαν, αντί να περπατάμε , απλά πετάμε, σιγά τη μαλακία, γέλασα εγώ, σάββατο βράδυ κόβουν το νερό τα μουνιά, ανοίγω το ψυγείο, παίρνω 4 μπουκάλια, κάνω ντουΖζζ, κωλωπαγώνω, ούτε μισή σάλπιγγα δε θα μείνει, στο τέλος μυρίζω όμορφα, ο αφεντικός απλώνει το χέρι πάλι και μου χαϊδεύει την πλάτη, μπορεί και να του σηκώνεται, στ'αρχίδια μου, μόνο λεφτά θέλω, 140 για το ρεύμα, έχω 70, αρχίδια, κωλοφτωχή είμαι, αρχίδια, μάθε να στρίβεις, τί θεϊκό σεξ κάνουμε, φταίει το συναίσθημα το είπαμε ναι, τη θλίψη μου πριν και μετά τη βλέπεις; η υγρασία του κόλπου μου είναι παροιμιώδης, με τρομάζει κι εμένα μη νομίζεις, έχετε γενέθλια το είπαμε ναι, και οι 72 έχετε, θέλω να γαμηθούμε μια μέρα όλοι μαζί, να με σκίσετε όλοι μαζί, μη μου θυμώνεις, σου χω φέρει κει τσόλια στη λισαβόνα, μη θυμώνεις, τώρα ετοιμάζομαι πάλι να σου ρθω, έλα μη γκρινιάζεις, εμένα ήθελες, εμένα θα έχεις,τα μάτια μου κλείνουν και μετά δεν ανοίγουν, το στομάχι μου κοντεύει να βγεί έξω μου, ναι είναι πεινασμένο, ο γκρί γαμωαναπτήρας ανάβει σα μουρλός, κοντεύει να μου κάψει βλεφαρίδες και άλλα, είμαι κουρασμένη. να ξάπλωνα, να μ έγλειφες, να έχυνα μέσα στο στόμα σου και να κοιμόμουν τον βαθύτερο ύπνο που βαθυκοιμήθηκε άνθρωπος. ιδέα δεν έχεις πόσο σε πεθυμώ, ιδέα.να σου ακουμπούσα το γόνατο και τίποτα άλλο...